Hola amigos:)

Haha sorry för bara en rubrik men min katt satt i knät och hans morrhår kittlade mig så jag råkade trycka fel!
 
Jaha då var det dags för ännu ett läkarbesök:( Har redan vart hos ögonläkaren(där jag fick läsglasögon) men dem hittade inte felet till mina plötsliga yrselattacker, sen var jag hos öronläkaren men dem hittade heller ingenting! Sen helt plötsligt slutade jag äta och drack i mängder. Jag vart orolig för diabetes men efter lite prover så familjeläkaren att det "bara" var otroligt nästan konstigt lågt järnvärde. Jag har ätit tabletter nu i snart en månad men har iallafall haft ett eller två yrselanfall . Men jag håller tummarna för att läkarna jag ska träffa idag kan ge mig ett besked om vad som kan vara fel!! Kan ge er ett inlägg senare om vad dem sa:) Puss&Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0