Hej!:)

Hej! Jag har inte bloggat på superlänge och jag är ledsen men nu ska jag göra en omstart! Jag ska designa om bloggen och starta på nytt. Känns som att de behövs! Har ganska många olika nyårslöften men jag tänker ge upp nu. Jag ska fullfölja alla löften och ett av dem är att komma igång och blogga igen! Jag har även börjat blogga för battreskola.nu som är en hemsida där man kan få hjälp och stöd om man mår dåligt av något, t.ex mobbning. Jag skriver inte så mycket om just mobbning utan lite allmänt bara. Men det är väldigt kul att blogga för dem och göra lite reklam och så! Gå gärna in och läs mina och Jonnas inlägg!:) Puss&Kram
http://battreskola.nu/elever/blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0