skönhetsparty

hej! jag vet att jag inte har bloggat på jättelänge men har haft mycket att göra och har inte orkat men du tänkte jag försöka igen:)

Idag på förmiddagen var mamma och jag till Arboga på ett skönhetsparty med min mormor som värdinna. min kusin håller på att utbilda sig till aloe vera säljare och sälja deras produkter och sånt. vi fick ansiktsbehandling, fotbehandling och massage och fick testa alla produkter och jag blev helt såld på allt! men jag fick ganska många produkter av mamma och önskade mig några i julklapp:) man måste vara lite smart;) men nu ska jag njuta av resten av lördagen med lite städning av mitt lilla badrum:) Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0