Nu jävlar:)

Jag är så sjukt trött på att vara lat...att ha en massa bra ideer vad man ska göra och lägga upp träningsschema och sen bara inte orka!!! Jag är inte helt missnöjd med min kropp men några förbättringar vore inte helt fel och nu ska jag (ursäkta språket) jävlar i mig börja träna, äta rätt och försöka att vara nöjd med vad jag har men det är svårt när man är omgiven av människor som har vältränade, snygga kroppar och som skulle kunna äta vad som helst utan att det skulle synas!! Det gäller både killar och tjejer. Men som sagt nu ska allt förändras!! Jag ska göra en uppföljare innan jul och då ska jag ha kämpat allt jag har och vara nöjd OCH se ett resultat. Behöver inte vara stort utan bara så att jag kan må bra inombords!!!:) PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0