Måndag:(

Jaha....då va de måndag igen! Alla helger går så sjukt fort speciellt om man pluggar!! Själv tycker jag inte att man inte ska behöva plugga på helger och lov men man är ju så illa tvungen:(
Nog med tråkigheter som plugg. Jag är sjukt stolt över min mamma för hon har blivit inbjuden till barnsektionen i EU för att åka till bryssel och berätta för EU medlemmar om vad hon jobbar med. Hon jobbar som polis och brott mot barn. Hon åker till Belgien tidigt imorgonbitti men jag vet att allt kommer gå utmärkt för hon är den bästa på sitt jobb!!! Fatta att hon ska representera hela sverige nu i Belgien:) som sagt sjukt stolt!!! Älskar dig mamma<3 PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0