Emot mobbning

Hej igen!
Jag har haft en ganska soft helg med kusinmys och grannmys. Men man blir ändå ganska deppig pågrund av det jäkla november vädret! Det enda jag vill nu är att nästa gång jag tittar ut så är det ett par decimeter med vit gnistrande snö! Vore inte det härligt och underbart?

Som många andra är jag helt emot mobbning!!! Jag tycker att det är helt sjukt hur man kan behandla vissa människor! Och att mobbaren kan leva med vetskapen om att han/hon förstör någon annans liv. Som tur är har hag blivit utsatt för mobbning och fakstiskt aldrig bevittnat de men de betyder inte att det inte existerar. Därför ska jag börja blogga på något som heter bättreskola.nu det är en hemsida som är emot mobbning av alla slag och det ska bli superkul att få känna att man kanske bidrar med något så att mobbningen minskar! Men jag hoppas att jag får fler läsare att sprida mitt budskap till och skänka lite glädje genom roliga inlägg här på bloggen
PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0