Regn, regn och mer regn

Hej! Det har regnat hela dagen hemma hos mig och säkert hos många av er också. Det är så tråkigt när man inte kan gå ut. Imorse när jag vaknade tänkte jag ta en långpromenad, men icke. Regnet bara öste ner så idag har jag bara varit inne och stor städat mitt rum vilket verkligen behövdes så det kanske ändå var lite bra med en regndag! Att städa tror jag inte att många tycker är kul och jag är en av dem men idag har det faktiskt gått bra och varit ganska mysigt. Jag satte på mig sköna kläder, satte på bra musik och bara började. Nu ser det så fint och bra ut. Känner mig verkligen nöjd och utmattad! Nu ska jag sätta mig och fixa mina naglar. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0