Hejhopp

Hej allihopa! sorry att jag inte har skrivit på länge men har faktiskt en bra ursäkt nu för jag har haft läxor och första veckan i skolan är alltid lite stressigare eftersom man har ett helt nytt schema och allt så men nu ska jag försöka skärpa mig!! Just nu sitter jag i min bästa kompis Elins mysiga säng och lyssnar på musik. Vi kollade på en skräckfilm tidigare, den hette Bårhuset och handlade om fyra ungdomar som hamnar i en bilolycka och hamnar på ett nedlagt sjukhus och sen händer massa läskiga saker. Men jag måste varna för att om man är lite känslig kan man bli lite lätt illamående. Det blev jag iallafall. Men den var ruskigt bra!! Så om ni vill titta på en bra film så se den. Nu ska vi åka hem till hennes pappa och fortsätta med vår lata lördag. Ha det bra! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0